onsdag 22. februar 2012

Da kan det bare bli bedre!!!

 

Det har vært en turbulent tid her i det siste. Mye som har skjedd på privaten, bl.a ny jobb og dødsfalli nær familie. Nå prøver vi å komme oss til hektene og normal hverdag igjen, fra det som har vært, så kan det nå bare bli bedre!!! ;)

Jeg har siden sist fullført noen plagg i myke og gode velourstriper:

Første plagg ut er en strikkjole, begynner å bli noen av disse nå. Liker modellen godt og liker veldig godt å lage de i ulike varianter. Etter planen kommer det noen litt større i denne modellen snart også(8-10år). Denne er sydd i str 5 år, grå og stripete stretchvelour.

Denne kjolen er inspirert av barnekjolen på første bildet. Lengre bak en foran og strikk i kanten. Denne laget jeg til meg selv og jeg elsker den! :D

Denne ble til av den siste grå biten jeg hadde. Stretchvelour i hele kjolen, veldig behagelig på, str M. (kommer i epla-butikken ved neste oppdatering der…)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar