onsdag 25. april 2012

Det syes litt med tanke på Kystbymessa 2012

 

Jeg skal være med på Kystbymessa 2012 her på Rørvik 27-29.april.

Jeg stiller med “Nate” og har i hovedsak sydde klær. Jeg bruker ledige stunder til å sy slik at jeg har mest mulig å ta med når helgen kommer.

Noen produkter som har blitt til de siste ukene:

Body sydd i jersey med uglemønster. En av mine favorittmønster/motiver. Str 86.

Behagelig bukse sydd i det samme ugle-stoffet. Str 86. Sydd på bestilling/etter ønske.

Sett med langarmet genser og matchende kosebukse. Str 3år.

Sydde noen flere luer(bl.a fordi jeg trengte en selv). Og de som kjenner meg vet jo at jeg sjelden syr “bare” en av noe… *ler*

Singlettkjole. Ny modell for meg, synes resultatet ble bra. Har sydd 2 stk i dette stoffet(med Tingeling), str 5år.

Singlettkjole i annet stoff, også dette med Tingeling-motiv. 2 stk i str 5år.

Strikkjole, samme modell som tidligere. Sydd i stoff med Tingeling, str 4år(2stk).

Og denne stabelen med stretchvelour skal forhåpentligvis bli til 15stk damekjoler…

 

Velkommen innom på messa, til de som har mulighet til det! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar