søndag 8. april 2012

Oppdaterer litt…

 

Testet ut en ny modell, og den er akkurat så tøff og søt som jeg hadde håpet. Den rosa jerseyen med feer på er fra sydilla.no. Den har litt mindre stretch en man hadde håpet, men stoffet i seg selv veier opp endel for det. Tiril ble veldig fornøyd med nytt sett!

Det produseres stadig nye kjoler her i huset. Her er et “parti” med cupcake-kjoler. De er alle sydd i myk og god stretchvelour(S&S) og i tre ulike størrelser(2år, 4år og 5år).

Tiril stiller gladelig opp som modell i kjolene, denne i str 5 år med ensfargede rosa armer.

Dette er samme kjolen, bare med armer i samme stoff/mønster som resten av kjolen.

En knytebukse av mønster fra Jubel fikk se dagens lys. Den er sydd i myk og god stretchvelour og er i str 86. Fikk her testet kantebåndsapparatet til symaskinen!

Et lass med luer!!!

Har sydd opp endel luer, nærmere 80stk her. De er her sortert etter farger/mønster og de fleste er i 3 ulike størrelser.

Fikk en kveld et veldig behov for å gjøre noe annet enn å sy klær. Trengte noe småtterier å pusle med. Jeg prøvde meg bl.a. på et par enkle nåleputer.

Og jeg sydde en søt liten ugle-pung. Måtte teste ut hvordan det var å sy med glidelås med “variasjon” på endene… Jeg fant en god forklaring i en blogg, klarer bare ikke å finne den igjen og linke til den nå.

1 kommentar: