mandag 24. oktober 2011

Syrommet er brukbart igjen…

 

Syrommet ble ryddet ferdig igår(søndag) og alle stoffene er vasket, tørket og sortert på plass på syrommet. Nå holder sylysten på å ta knekken på meg her… Tror det blir noen sømmer her ikveld. :)

På veggen på venstre side skimtes mitt nye oppheng. Det er ikke så mye gulvplass her oppe, men fikk kjøpt meg et veldig snedig oppheng(billig også!), og nå kan jeg henge opp plaggene jeg syr slik at de ikke blir brettet(les: knøvlet) ned i en eske eller stablet på en hylle etc.

Jeg fikk gjort ferdig tre bukser igår. De er sydd i knallrosa velour og sort ribb. Helt ærlig litt usikker på eksakte størrelser(klippet opp flere ulike stoffer i mange ulike størrelser, og det viser seg å ikke være fullt så oversiktlig når jeg ferdigstiller de litt i rykk og napp). De to på sidene er ganske små, 3-6mnd kanskje(?) og den i midten sånn cirka 2-3år, tror jeg.

Har iløpet av sommeren strikket litt imellom, å da har det gått i pulsvarmere. De er strikket i babyull og er tenkt til salgs på julemessen i slutten av november.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar