fredag 13. januar 2012

Godt Nytt og Kreativt År!!! :)

 

Før jul prøvde jeg meg på en kosebukse i velour med lommer. Buksa er i ca str 86 og skal matche bodyen den ligger sammen med på bilde 2.

Settet er solgt og ble gitt bort til en skjønn gutt som ble 1 år helt på tampen av 2011.

To prinsesser vi kjenner fikk HelloKitty-sitteunderlag til jul. Samt at prinsessen her i huset fikk beholde ett. De er strikket i Fritidsgarn/Vamsegarn og oppskriften fant jeg her.

I romjula fikk jeg litt syabstinenser, så jeg sydde kjoler til meg og prinsessa. Begge i lilla velour og med matchende hjerter på. :) Kjolene er brukt en gang her, men glemte å ta action-bilder, så det får bli ved en senere anledning. De ser jo bedre ut på enn de gjør på kleshengeren…

Jeg har ikke vært i quiltemodus på lenge, det har stort sett gått i klær en stund nå. Men, i romjula fikk jeg ånden over meg, fikk så lyst til å sy juleløper. Jeg gikk igang med “Hvit Jul” av AnnAKa. Litt usikker på om jeg er sent ut til jula 2011 eller tidlig ute til jula 2012? ;)

Fikk for en liten stund siden en forespørsel om et par oppbevaringsposer som skulle brukes på helsestasjonen. Jeg er ikke så veldig glad i bestillinger, og disse har sittet ganske langt inne en stund. Men, straks inne i det nye året tok jeg meg kraftig sammen og fikk sydd disse to posene. De er helt enkle, men mottaker var godt fornøyd med resultatet og da er jeg også det. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar